Garantie & Klachten
Garantie
Bij Luxe Speelkamer staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Wij streven ernaar onze producten in topconditie te leveren. Mocht er onverhoopt tijdens transport schade ontstaan of blijkt er een ander probleem waardoor u aanspraak maakt op garantie, dan lossen wij dit uiteraard voor u op.
Volgens het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Daarnaast kunt u aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek ontdekt of had kunnen ontdekken, verzoeken wij u om binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een periode van twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd, maar in sommige situaties kan een langere termijn ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Wij doen er alles aan om uw ervaring met Luxe Speelkamer zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, neem dan contact met ons op via info@luxespeelkamer.nl
Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.